DENNÝ HARMONOGRAM

Dobre, premyslené usporiadanie dňa určuje do značnej miery štýl života detí v MŠ, súlad v skupine. Režim dňa je zložený z organizačných foriem výchovy a vzdelávania a tvoria základný spôsob organizácie v MŠ. Dôležitou požiadavkou v dennom poriadku je nielen striedanie rôznych druhov činností, edukačných aktivít, ale aj primerané zaťaženie detského organizmu. Vymedzuje striedanie činností, ktoré sa týkajú životosprávy, osobnej hygieny, samoobslužných činností a ďalších činností, ktoré zabezpečujú plynulý, globálny rozvoj dieťaťa.

Príchod detí do škôlky

06:30 - 8:00

Desiata

09:00 - 09:30

Vzdelávacie aktivity

09:30 - 10:30

Pobyt vonku 

10:30 - 11:30

Obed

11.30 - 12:00

Popoludňajší spánok detí

12:00 - 14:30

Olovrant

14:30 - 15:00

Krúžky a voľnočasové aktivity

15:30 - 17:00