DENNÝ HARMONOGRAM
Dobre, premyslené usporiadanie dňa určuje do značnej miery štýl života detí v MŠ, súlad v skupine. Režim dňa je zložený z organizačných foriem výchovy a vzdelávania a tvoria základný spôsob organizácie v MŠ. Dôležitou požiadavkou v dennom poriadku je nielen striedanie rôznych druhov činností, edukačných aktivít, ale aj primerané zaťaženie detského organizmu. Vymedzuje striedanie činností, ktoré sa týkajú životosprávy, osobnej hygieny, samoobslužných činností a ďalších činností, ktoré zabezpečujú plynulý, globálny rozvoj dieťaťa.
Príchod detí do škôlky
06:30 - 8:00
Desiata
08:30 - 9:00
Vzdelávacie aktivity
09:30 - 10:30
Pobyt vonku
10:30 - 11:30
Obed
11.30 - 12:00
Popoludňajší spánok detí
12:00 - 14:30
Olovrant
14:30 - 15:00
Krúžky a voľnočasové aktivity
15:30 - 17:00